TR
TR
×

PROGRAM

GAU'de

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Bilgiler
Fakülte
İletişim Fakültesi
Bölüm
Halkla İlişkiler Bölümü
Eğitim
Lisans
Süre
4
Ücret
- TL
Burs
Evet
Akreditasyon
YÖK - YÖDAK
Eğitim Dili
Türkçe veya İngilizce

Program Hakkında

Girne Amerikan Üniversitesinin en genç birimlerinden olan İletişim Fakültesinin üç bölümünden biri olan Halkla İlişkiler Bölümü; gençleri, rekabet ortamında başarılı, iletişim becerilerine, takım çalışmalarına ve liderlik özelliklerine tam anlamıyla sahip, özgüveni yüksek bireyler olarak hazırlamayı amaçlamıştır. Ayrıca, üretim, gelişim ve değişimin süratle yol alması, teknolojinin hızıyla rekabet şartlarını zorlaması, kurumsal imajı sağlamak için sağlam bir mücadele gerektirmekte dolayısı ile de bireyleri doğru bir kimlik imajına sahip olmaya itmektedir. Bölümümüz bunun için de donanımlı bireyler yetiştirmeyi hedeflemiştir.        

Kariyer Olanakları

Halkla İlişkiler öğrencileri, elde ettikleri bilgi, beceri ve donanımlarıyla, Dışişleri Bakanlığı’nda, Halkla İlişkiler Müdürlüklerinde, İletişim sektörünün her basamağında ve işletmelerin halkla ilişkiler, müşteri ilişkileri, insan kaynakları departmanlarında etkin bir şekilde görev alabilmektedirler.

Öğrenci Görüşleri

Girne Amerikan Üniversitesi Halkla İlişkiler bölümünde, fakültenin alt yapı olanaklarının güçlü olması İletişim Fakültesi Medya Merkezinin bulunması ile teorik eğitimin yanında, pratik çalışmalar ile de derslerin desteklenmesi, mezun olduktan sonra sektörde daha emin adımlarla ilerlememi sağladı. Fakültemin seçkin kurumlarda sağlamış olduğu staj olanakları sayesinde de mezunolduktan sonraki hedeflerimi belirlememde büyük önem sağladı.Girne Amerikan Üniversitesi`nin sunmuş olduğu imkanlar sayesinde başarı derecemle, yükseklisansımı burslu olarak yapmaya hak kazandım. Üniversitemin Medya Merkezinde Görsel Medya Yönetmeni olarak, görsel ve tanıtım çalışmalarına destek olmaktayım.Girne Amerikan Üniversitesi Halkla İlişkiler Bölümünün bana kazandırmış olduğu en önemli özellik, kişisel özgüven, pratik çalışmalar sayesinde kariyer hedeflerimi belirlemede hangi alana yöneleceğim konusunda bana destek olmuş olmasıdır. Bu sayede uzmanlaşarak, sektörün gerektirdiklerini kavramam ve tanımamda büyük rol oynamıştır. Simge Özekler GAÜ Medya Merkezi Görsel Medya Yönetmeni

Tercihim

Girne Amerikan Üniversitesi  İletişim fakültesi Halkla İlişkiler Programında, teori, uygulama ve sanatın iç içe girdiği bir eğitimden geçeceksiniz. Programda verilen eğitim; çağdaş, amaca yönelik dersler ve üstün nitelikli öğretim üye ve elemanlarıyla aranılan bir meslek edinmenin yollarını açacağı gibi sizleri yaşamın sorunları ve güzellikleriyle tanıştıracak, dünyayı ve içinde yaşadığınız toplumu daha iyi değerlendirmenizi sağlayacaktır. Program; öğrencilerine Dünya standartlarında, çağdaş ve kaliteli eğitim olanağı sunarak ulusal ve uluslararası ortamlarda rekabet edebilen, araştırma ve uygulama çalışmalarıyla, değişim ve gelişimi yakından takip eden profesyonel ve yaratıcı halkla ilişkiler uzmanları yetiştirmektedir.

Bölüm Dersleri

Yıl 1

 

Güz

 

PRE101

Introduction to Communication

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

PRE103

Introduction to Business and Management I

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

COMP103

Introduction to Computer and Information System I

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

PSYC100

Introduction to Behavioural Science I

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

EGL101

Development of Reading Skills

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

NH001

National History I

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Bahar

 

PRE102

History of Communication

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

PRE106

Introduction to Business and Management II

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

COMP104

Introduction to Computer and Information System II

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

SOCY100

Introduction to Behavioural Sciences II

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

EGL102

Development of Writing Skills

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

NH002

National History II

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Yıl 2

 

Güz

 

PRE201

Introduction to Political Science

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

PRE203

Communication Sociology

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE205

Creative Writing

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE209

Introduction to Economics I

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE211

Statistics I

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

TURK001

Turkish I

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Bahar

 

PRE202

Introduction to Public Relations

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

PRE206

Media Law

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE208

Diction and Debate

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

PRE210

Advertising Design

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

PRE212

News Report Writing

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

TURK002

Turkish II

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

STJ001

Internship

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Yıl 3

 

Güz

 

PRE303

Research Methods of Social Sciences

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE305

Introduction to Journalism for Pr

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE307

Organisational Behaviour

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE309

Human Resources Management

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE311

Marketing Management

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

Bahar

 

PRE302

Theories of Mass Communication

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE304

Organisational Communication

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

PRE306

Media Planning

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE308

Consumer Behaviour

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

FREEELE

Elective

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

STJ002

Internship

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Yıl 4

 

Güz

 

PRE401

Promotion Management

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE403

Pr Campaign

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE405

Advertsing Workshop

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

FREEELE

Elective

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

FREEELE

Elective

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

Bahar

 

PRE404

Publicity

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE406

Personal Selling

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE408

Communication Ethics

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

FREEELE

Elective

CR:(3,0)3

ECTS:7

 

FREEELE

Elective

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

 

Fakülte Tanıtım Videosu

Bilgiler
Fakülte
İletişim Fakültesi
Bölüm
Halkla İlişkiler Bölümü
Eğitim
Lisans
Süre
4
Ücret
- TL
Burs
Evet
Akreditasyon
YÖK - YÖDAK
Eğitim Dili
Türkçe veya İngilizce

Program Hakkında

Girne Amerikan Üniversitesinin en genç birimlerinden olan İletişim Fakültesinin üç bölümünden biri olan Halkla İlişkiler Bölümü; gençleri, rekabet ortamında başarılı, iletişim becerilerine, takım çalışmalarına ve liderlik özelliklerine tam anlamıyla sahip, özgüveni yüksek bireyler olarak hazırlamayı amaçlamıştır. Ayrıca, üretim, gelişim ve değişimin süratle yol alması, teknolojinin hızıyla rekabet şartlarını zorlaması, kurumsal imajı sağlamak için sağlam bir mücadele gerektirmekte dolayısı ile de bireyleri doğru bir kimlik imajına sahip olmaya itmektedir. Bölümümüz bunun için de donanımlı bireyler yetiştirmeyi hedeflemiştir.        

Kariyer Olanakları

Halkla İlişkiler öğrencileri, elde ettikleri bilgi, beceri ve donanımlarıyla, Dışişleri Bakanlığı’nda, Halkla İlişkiler Müdürlüklerinde, İletişim sektörünün her basamağında ve işletmelerin halkla ilişkiler, müşteri ilişkileri, insan kaynakları departmanlarında etkin bir şekilde görev alabilmektedirler.

Öğrenci Görüşleri

Girne Amerikan Üniversitesi Halkla İlişkiler bölümünde, fakültenin alt yapı olanaklarının güçlü olması İletişim Fakültesi Medya Merkezinin bulunması ile teorik eğitimin yanında, pratik çalışmalar ile de derslerin desteklenmesi, mezun olduktan sonra sektörde daha emin adımlarla ilerlememi sağladı. Fakültemin seçkin kurumlarda sağlamış olduğu staj olanakları sayesinde de mezunolduktan sonraki hedeflerimi belirlememde büyük önem sağladı.Girne Amerikan Üniversitesi`nin sunmuş olduğu imkanlar sayesinde başarı derecemle, yükseklisansımı burslu olarak yapmaya hak kazandım. Üniversitemin Medya Merkezinde Görsel Medya Yönetmeni olarak, görsel ve tanıtım çalışmalarına destek olmaktayım.Girne Amerikan Üniversitesi Halkla İlişkiler Bölümünün bana kazandırmış olduğu en önemli özellik, kişisel özgüven, pratik çalışmalar sayesinde kariyer hedeflerimi belirlemede hangi alana yöneleceğim konusunda bana destek olmuş olmasıdır. Bu sayede uzmanlaşarak, sektörün gerektirdiklerini kavramam ve tanımamda büyük rol oynamıştır. Simge Özekler GAÜ Medya Merkezi Görsel Medya Yönetmeni

Tercihim

Girne Amerikan Üniversitesi  İletişim fakültesi Halkla İlişkiler Programında, teori, uygulama ve sanatın iç içe girdiği bir eğitimden geçeceksiniz. Programda verilen eğitim; çağdaş, amaca yönelik dersler ve üstün nitelikli öğretim üye ve elemanlarıyla aranılan bir meslek edinmenin yollarını açacağı gibi sizleri yaşamın sorunları ve güzellikleriyle tanıştıracak, dünyayı ve içinde yaşadığınız toplumu daha iyi değerlendirmenizi sağlayacaktır. Program; öğrencilerine Dünya standartlarında, çağdaş ve kaliteli eğitim olanağı sunarak ulusal ve uluslararası ortamlarda rekabet edebilen, araştırma ve uygulama çalışmalarıyla, değişim ve gelişimi yakından takip eden profesyonel ve yaratıcı halkla ilişkiler uzmanları yetiştirmektedir.

Bölüm Dersleri

Yıl 1

 

Güz

 

PRE101

Introduction to Communication

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

PRE103

Introduction to Business and Management I

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

COMP103

Introduction to Computer and Information System I

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

PSYC100

Introduction to Behavioural Science I

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

EGL101

Development of Reading Skills

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

NH001

National History I

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Bahar

 

PRE102

History of Communication

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

PRE106

Introduction to Business and Management II

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

COMP104

Introduction to Computer and Information System II

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

SOCY100

Introduction to Behavioural Sciences II

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

EGL102

Development of Writing Skills

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

NH002

National History II

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Yıl 2

 

Güz

 

PRE201

Introduction to Political Science

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

PRE203

Communication Sociology

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE205

Creative Writing

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE209

Introduction to Economics I

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE211

Statistics I

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

TURK001

Turkish I

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Bahar

 

PRE202

Introduction to Public Relations

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

PRE206

Media Law

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE208

Diction and Debate

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

PRE210

Advertising Design

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

PRE212

News Report Writing

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

TURK002

Turkish II

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

STJ001

Internship

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Yıl 3

 

Güz

 

PRE303

Research Methods of Social Sciences

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE305

Introduction to Journalism for Pr

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE307

Organisational Behaviour

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE309

Human Resources Management

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE311

Marketing Management

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

Bahar

 

PRE302

Theories of Mass Communication

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE304

Organisational Communication

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

PRE306

Media Planning

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE308

Consumer Behaviour

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

FREEELE

Elective

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

STJ002

Internship

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Yıl 4

 

Güz

 

PRE401

Promotion Management

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE403

Pr Campaign

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE405

Advertsing Workshop

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

FREEELE

Elective

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

FREEELE

Elective

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

Bahar

 

PRE404

Publicity

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE406

Personal Selling

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

PRE408

Communication Ethics

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

FREEELE

Elective

CR:(3,0)3

ECTS:7

 

FREEELE

Elective

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

 

Fakülte Tanıtım Videosu

Sormak istediklerin burada

Sıkça sorulan sorular sayfamıza bir göz at. Birçok sorunun cevabı orada.

Aradığın tüm bilgiler burada

Girne Amerikan Üniversitesi kitapçığını PDF formatında indirebilirsin.