AMAÇLAR, HEDEFLER VE ETKİNLİKLER 2018-2019
GAÜ REKTÖR YARDIMCILIĞI, EMRAH ORHUN
GÖREV ALANI | AMAÇ | HEDEFLER | ETKİNLİKLER | BAŞARIM ÖLÇÜTLERİ |
EĞİTİM KALİTESİ | GAÜ’nün eğitim-öğretim, araştırma ve toplumsal katkı etkinlikleri ile yönetim süreçlerinin değerlendirilmesi ve kalitesinin sürekli iyileştirilmesi için gerekli mekanizmaları ve kültürü, iç ve dış paydaşların katılımıyla, eğitim kalitesi standartları ve BM Sürdürülebilir Gelişme Hedefleri çerçevesinde oluşturmak. | Kurumun kalite çalışmalarını başlatmak. | GAÜ Akreditasyon Ofis’ini Kalite Güvence ve Akreditasyon Ofisi’ne dönüştürmek. | Kalite Güvence ve Akreditasyon Ofisi’nin oluşması (Akreditasyon birimine en az bir yeni eleman eklenmesiyle). |
GAÜ Kalite Komisyonu’nu oluşturmak. | Kalite Komisyonu’nun 10.2.2019-25.3.2019 arasında en az 3 kez toplanması. | |||
“GAÜ Kalite Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları” için taslak hazırlamak. | “GAÜ Kalite Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları”nın Kalite Komisyonu’na sunulması. | |||
Kurum İç Değerlendirme sürecini başlatmak. | Kurum İç Değerlendirme Raporu’nu hazırlamak. | Kurum İç Değerlendirme raporunun Senato’ya sunulması . | ||
YÖK Kurum İç Değerlendirme Raporu’nu hazırlamak. | Kurum İç Değerlendirme Raporu’nun 25 Mart 2019 tarihinde YÖK’e sunulması. | |||
YÖK Kurum İç Değerlendirme Raporu’nu yayımlamak. | Kurum İç Değerlendirme Raporu’nun 1 Nisan 2019 tarihinde GAÜ web sitesinde yayımlanması. | |||
GAÜ Kalite güvencesi SWOT analizi yapmak. (Arama konferansı) | Arama konferansına 30 kişinin katılması. Kalite güvencesi SWOT analizi raporu. | |||
Kalite güvencesi için mükemmellik modeli seçmek. | Kurumun vizyon, misyon ve kısıtları ile uyumlu bir kalite mükemmellik modelinin olurluk raporu. | |||
Kalite kültürünün geliştirilmesi ve yaygınlaştırılması için tanıtım, bilgilendirme ve eğitim etkinliklerini planlamak ve uygulamak. | Seçilen mükemmellik modeline ilişkin bilgilendirme, değerlendirici, özdeğerlendirme ve liderlik eğitim etkinliklerini planlamak ve uygulamak. | Toplam 10 kişiye seçilen mükemmellik modeline ilişkin lisanslı eğitim sağlanması. Toplam 50 kişiye bilgilendirme eğitimi verilmesi. En az 3 eğitimde kalite konulu akademik toplantıya katılmak. | ||
Kurumsal olgunluk düzeyini belirlemek ve yol haritası hazırlamak. | Seçilen mükemmellik modeli çerçevesinde kurumsal olgunluk düzeyini belirlemek üzere çalıştay düzenlemek. | Çalıştaya en az 30 GAÜ personelinin katılması. Seçilen mükemmellik modeli çerçevesinde kurumsal olgunluk düzeyi. | ||
Belirlenen olgunluk düzeyi doğrultusunda kurumun mükemmellik gelişimi için bir yol haritası önermek. | Yol haritası. Yol haritasının dış değerlendirme ile uygun bulunması. | |||
Kurumun iç ve dış kalite güvence sistemini kurmak. | Seçilen mükemmellik modeli çerçevesinde GAÜ Kalite Güvencesi Stratejik Planı’nı hazırlamak. | Kurumun misyonu, vizyonu ve stratejik hedefleri ile uyumlu kalite politikası ile kuruma özgü anahtar kalite güvencesi performans göstergelerinin ve hedeflerinin tanımlanması. | ||
Seçilen mükemmellik modeli çerçevesinde GAÜ Kalite Güvencesi El Kitabı’nı hazırlamak. | GAÜ Kalite Güvencesi El Kitabı’nın Senato’ya sunulması. El Kitabı içeriği (Seçilecek mükemmellik modeli çerçevesinde): · Kurumun misyonu, vizyonu ve stratejik hedefleri ile uyumlu kalite politikası, izlenen yöntem ve süreçler; · Misyon ve hedeflere ulaşabilmek için uygulanan yönetsel/organizasyonel süreçler ve etkinlikler; · Misyon ve hedeflere ulaşmayı güvence altına almak üzere akademik ve idari birimlerin anahtar performans göstergeleri ile ölçülebilir nitelikteki hedeflerin değerlendirdiği ve bunların periyodik olarak gözden geçirilmesini içeren iç kalite güvence sisteminin tanımlanması. | |||
(AKREDİTASYON) | GAÜ’nün akreditasyon performansını arttırmak. | GAÜ Akreditasyon süreçlerini iyileştirmek | GAÜ için Akreditasyon SWOT analizi yapmak. | Akreditasyon SWOT analizi. |
Akreditasyon eylem planı hazırlanmak. | Akreditasyon eylem planı. | |||
Akreditasyon alan GAÜ programlarının sayısını arttırmak. | Akreditasyon alabilecek GAÜ programlarını belirlemek. | Akreditasyon alabilecek GAÜ programları listesinin hazırlanması. | ||
Akreditasyon alabilecek GAÜ programları için ilgili fakülteler ile birlikte akreditasyon yol haritası belirlemek. | En az bir program için akreditasyon yol haritası. | |||
Yeni akredistasyon başvurusu yapmak. | En az bir program için yeni akreditasyon başvurusunun yapılması. |
2019-2020 Akademik Yılı için Planlanan | |||||||
Özdeğerlendirme yapmak. | GAÜ Kalite Güvencesi El Kitabı uyarınca özdeğerlendirme yapmak. | Özdeğerlendirme raporunun Senato’ya sunulması. | |||||
İyileştirme planları yapmak. | GAÜ Kalite Güvencesi El Kitabı uyarınca iyileştirme planları yapmak. | İyileştirme planlarının Senato’ya sunulması. | |||||
İyileştirme planlarını uygulamak ve izlemek. | GAÜ Kalite Güvencesi El Kitabı uyarınca iyileştirme planlarını uygulamak ve izlemek. | İzlemede kullanılan araçlar, toplanan veriler ve analizlere ilişkin raporların sunulması. | |||||
İyileştirme uygulamalarını değerlendirmek. | GAÜ Kalite Güvencesi El Kitabı uyarınca iyileştirme uygulamalarını değerlendirmek. | Değerlendirme raporunun Senato’ya sunulması. | |||||
GÖREV ALANI | AMAÇ | HEDEFLER | ETKİNLİKLER | BAŞARIM ÖLÇÜTLERİ | |||
KÜTÜPHANE | GAÜ Kütüphanesi’nin; 21.Yüzyıl için geçerli bilgiye ulaşım teknolojileriyle donatılmış ve bugünün öğrencisinin sosyal öğrenme seçimleriyle uyumlu olarak düzenlenmesi ve kampüs yaşamının merkezi olması. | Kütüphane hizmetlerini arttırmak. | Kütüphane için yıllık bütçe sağlamak. | En az 500.000 TL tutarında bütçe. | |||
Kütüphanenin personel sayısını arttırmak. | Biri kütüphaneci ünvanlı iki yeni personel. | ||||||
Kitap sayısını arttırmak. | Fakültelerce istenen kitapların sağlanması. 10% oranında yeni kitap alınması. | ||||||
Dergi sayısını arttırmak. | Abone olunan dergi sayısında 10% artış. | ||||||
Kütüphanenin hizmet süresini arttırmak. | Kütüphanenin 24/7 hizmet vermesi. | ||||||
Kütüphane hizmetlerinin kalitesini iyileştirmek. | Kütüphane ve Dökümantasyon için SWOT analizi yapmak. | Kütüphane ve Dökümantasyon için SWOT analizi. | |||||
Kütüphane ve Dökümantasyon için stratejik plan hazırlanmak. | Kütüphane ve Dökümantasyon için stratejik plan. | ||||||
Kütüphane ve Dökümantasyon için yıllık eylem planı hazırlanmak. | Kütüphane ve Dökümantasyon için yıllık eylem planı. | ||||||
Eylem planını uygulamak ve değerlendirmek. | Eylem planını değerlendirme raporu. | ||||||
Dökümantasyon hizmetlerini iyileştirmek. | Sayısal arşiv için pilot çalışma yapmak ve değerlendirmek. | DSpace ortamında pilot arşivin sunulması. | |||||
Kütüphanenin kullanımını arttırmak. | Ziyaretçi sayısını arttırmak. | Ziyaretçi sayısında 10% artış. | |||||
Elektronik kaynaklara erişimi arttırmak. | Bilimsel makale indirim sayısında 10% artış. | ||||||
GÖREV ALANI | AMAÇ | HEDEFLER | ETKİNLİKLER | BAŞARIM ÖLÇÜTLERİ |
ULUSLARARASI İLİŞKİLER | GAÜ’nün bölgede öğrencilerini küresel bir dünyada başarılı olacak şekilde yetiştiren lider bir uluslararası üniversite olarak tanınması ve uluslararası öğrenci sayısının artması. | GAÜ Uluslararasılaşma politika ve stratejisini belirlemek. | GAÜ’de Uluslararasılaşma Komisyonu oluşturmak. | Komisyonun GAÜ araştırma politikası ve stratejisini belirlemesi. |
Uluslararasılaşma politika ve stratejisi geliştirme konusunda eğitim almak. | Uluslararasılaşma konusunda etkin bir kuruluşun (EAIE) ilgili eğitimine katılım. | |||
GAÜ programlarının, öğrencilerin küresel bir dünyada başarılı olacak şekilde yetişmesi için gerekli içeriği kapsamasını sağlamak. | Küresel eğitim konusunda bilimsel etkinliklere katılmak. | Küresel eğitim konusunda en az bir bilimsel etkinliğe katılım. | ||
Küresel eğitim konusunda GAÜ’de uluslararası bir bilimsel etkinlik düzenlemek. | Küresel eğitim konusunda GAÜ’de düzenlenen uluslararası bir bilimsel etkinlik (2019-2020). | |||
GAÜ’nün bölge, ülke ve uluslararası tanınırlığını artırmak. | GAÜ Uluslararası İlişkiler için SWOT analizi yapmak. | SWOT analizi. | ||
Uluslararası İlişkiler yıllık eylem planı hazırlanmak. | Yıllık eylem planı. | |||
Uluslararası İlişkiler eylem planını uygulamak ve değerlendirmek. | Etkinlik ve değerlendirme raporu. | |||
Uluslararası öğrenci sayısının artması için küresel ilişkileri ve ortaklıkları arttırmak. | Uluslararası MoU sayısında 20% artış. En az 1 uluslararası eğitim kuruluşunun toplantısına katılım. | |||
Uluslararası eğitim konusunda akademik toplantılara katılmak. | En az 1 uluslararası eğitim konulu bilimsel toplantıya katılım. | |||
Değişim programlarından yararlanan öğrenci ve öğretim elemanı sayılarını arttırmak. | Uluslararası öğrenci ve öğretim elemanı değişimi alanında işbirliğini arttırmak. | Uluslararası öğrenci ve öğretim elemanı değişimi için yapılan anlaşma sayısında 10% artış. |
GÖREV ALANI | AMAÇ | HEDEFLER | ETKİNLİKLER | BAŞARIM ÖLÇÜTLERİ | ||
ARAŞTIRMA MERKEZLERİ | GAÜ’de araştırmaları destekleyecek bir iklim yaratılması için gerekli olan altyapı ve düzenlemeleri önermek. | GAÜ araştırma politikalarını ve stratejisini belirlemek. | GAÜ Araştırma Politikaları Komisyonunu oluşturmak. | Komisyonun GAÜ araştırma politikası ve stratejisini belirlemesi. | ||
Üniversite araştırma merkezleri için kıyaslama çalışması yapmak. | ||||||
GAÜ araştırma politikalarını ve stratejisini belirlemek. | ||||||
GAÜ Araştırma Merkezlerinin koordinasyonunu sağlamak. | GAÜ Araştırma Koordinatörlüğü’nü oluşturmak. | GAÜ Araştırma Koordinatörü’nün görevlendirilmesi. | ||||
GAÜ Araştırma Merkezleri için iyileştirme önerisi yapmak. | GAÜ Araştırma Merkezleri için SWOT analizi yapmak. | SWOT analizi. | ||||
GAÜ Araştırma Merkezleri için iyileştirme önerisi yapmak. | GAÜ Araştırma Merkezleri için iyileştirme önerisi. | |||||
GAÜ’de Teknoloji Transfer Ofisi (TTO) kurulması. | GAÜ’de Teknoloji Transfer Ofisi kurulması için öneri yapmak. | TTO kurulması için öneri. | ||||
GÖREV ALANI | AMAÇ | HEDEFLER | ETKİNLİKLER | BAŞARIM ÖLÇÜTLERİ | ||
AKADEMİK YAYINLAR VE GAÜ DERGİSİ | GAÜ’de akademik yayın performansının artmasını destekleyecek bir iklim yaratılması için gerekli olan yapı ve düzenlemeleri önermek. | GAÜ akademik yayın performansına ilişkin olarak güçlü ve zayıf yanlarımız ile fırsatlar ve tehditleri ortaya çıkarmak. | GAÜ akademik yayın performansı için SWOT analizi yapmak. | GAÜ akademik yayın performansı için SWOT analizi. | ||
GAÜ akademik yayın performansının arttırılması için öneri yapmak. | Öneri. | |||||
GAÜ Dergisi’nin yeniden çıkarılması. | Dergi yayın politikasını ve yayın kurulunu oluşturmak. | Dergi yayın kurulunun en az 2 kez toplanması ve yayın politikasını tanımlaması. İlk sayının çıkması. | ||||
GÖREV ALANI | AMAÇ | HEDEFLER | ETKİNLİKLER | BAŞARIM ÖLÇÜTLERİ | ||
KARİYER MERKEZİ | GAÜ öğrencilerinin meslek ve yaşamları için bir vizyon oluşturmalarına ve bu vizyonu gerçekleştirmeleri için gerekli olan insan, kaynak ve örgütlere ulaşmalarına destek olacak bir kariyer merkezinin oluşturulması için öneri yapmak. | GAÜ Kariyer Merkezi’nin oluşturulması için öneri yapmak. | Üniversite kariyer merkezlerinin oluşturulmasına ilişkin bir araştırma yapmak. | |||
GAÜ Kariyer Merkezi’nin oluşturulması için öneri yapmak. | GAÜ Kariyer Merkezi için öneri. | |||||
GÖREV ALANI | AMAÇ | HEDEFLER | ETKİNLİKLER | BAŞARIM ÖLÇÜTLERİ | ||
MEZUNLAR OFİSİ | GAÜ mezunları ile ilişkiler kurmak ve geliştirmek için gerekli olan bir Mezunlar Ofisi’nin kurulması için öneri yapmak. | GAÜ Mezunlar Ofisi’nin oluşturulması için öneri yapmak. | Üniversite mezunlar ofislerinin oluşturulmasına ilişkin bir araştırma yapmak. | |||
GAÜ Mezunlar Ofisi’nin oluşturulması için öneri yapmak. | GAÜ Mezunlar Ofisi için öneri. | |||||
GÖREV ALANI | AMAÇ | HEDEFLER | ETKİNLİKLER | BAŞARIM ÖLÇÜTLERİ |
DİSİPLİN KONULARI | Öğrenci Disiplin uygulamalarının doğru, adil, ve verimli yapılması. | Öğrenci Disiplin uygulamalarının yalınlık ve doğruluğunu arttırmak; Uygulamaların Yönetmeliğe göre yapılmasını sağlamak. | Disiplin uygulamalarının iyileştirilmesi için öneri oluşturmak. | Senato’ya Öğrenci Disiplin Yönetmeliği’nde değişiklik önerisi sunulması. |
Cezaların silinmesi işlemlerinin yalınlaştırılması için öneri oluşturmak. | Cezaların silinmesi işlemlerinin yalınlaştırılması için tasarlanan formun uygulanması. | |||
Disiplin Soruşturması için standart formlar hazırlamak. | Disiplin Soruşturması için standart formların kullanılması. | |||
Disiplin Soruşturması için iş akış şemaları hazırlamak. | Disiplin soruşturmalarına ilişkin tereddütlerin yaşanmaması. | |||
Yönetici, Öğretim Elemanı ve Çalışanları Disiplin uygulamalarının doğru, adil, ve verimli yapılması. | Yönetici, Öğretim Elemanı ve Çalışanları Disiplin Yönetmeliği’ni uygulamalar ışığında değerlendirmek. | Senato’ya Yönetici, Öğretim Elemanı ve Çalışanları Disiplin Yönetmeliği’nde değişiklik önerisi sunulması. |
EMRAH ORHUN GAÜ REKTÖR YARDIMCILIĞI EYLEM PLANI, 2018-2019
SORUMLULUK ALANI | EYLEM | ÇIKTI | BAŞLANGIÇ | BİTİŞ | DURUM | ||||
DİSİPLİN KONULARI | Amaç: Disiplin uygulamalarının yalınlık ve doğruluğunu arttırmak; Uygulamaların Yönetmeliğe göre yapılmasını sağlamak. | ||||||||
Disiplin uygulamalarının iyileştirilmesi için öneri oluşturmak. | Senato’ya Öğrenci Disiplin Yönetmeliği’nde değişiklik önerisi sunulması. | 1.11.2018 | 24.1.2019 | Senato’ya sunulacak. | |||||
Cezaların silinmesi işlemlerinin yalınlaştırılması için öneri oluşturmak. | Cezaların silinmesi işlemlerinin yalınlaştırılması için tasarlanan formun uygulanması. | 1.12.2018 | 4.1.2019 | Bitti | |||||
Disiplin Soruşturması için standart formlar hazırlamak. | Disiplin Soruşturması için standart formların kullanılması. | Senato kararı beklenecek. | |||||||
Disiplin Soruşturması için iş akış şemaları hazırlamak. | Disiplin soruşturmalarına ilişkin tereddütlerin yaşanmaması. | Senato kararı beklenecek. | |||||||
EĞİTİM KALİTESİ | Amaç: Kurumun stratejik planı ve hedefleri doğrultusunda ve Yükseköğretim Kalite Kurulu tarafından belirlenen usul ve esaslar çerçevesinde, eğitim-öğretim, araştırma ve toplumsal katkı faaliyetleri ile idarî hizmetlerinin değerlendirilmesi, izlenmesi ve kalitesinin geliştirilmesi amacıyla kurumun iç ve dış kalite güvence sistemini kurmak, kuruma özgü anahtar performans göstergelerini tespit etmek, program değerlendirmesi yapmak ve bu kapsamdaki çalışmaları senatoya sunmak ve yıllık kurum iç değerlendirme raporunu kurumun resmi internet sayfasından kolay erişilebilir şekilde kamuoyu ile paylaşmak. | ||||||||
Uluslararası Yükseköğretimde Kalite Kongresi’ne katılım | 5.12.2018 | 7.12.2018 | Bitti | ||||||
ASIIN Higher Education Quality Assurance Konferansına katılım | 10.12.2018 | 11.12.2018 | Bitti | ||||||
GAÜ Akreditasyon Ofis’ini Kalite Güvence ve Akreditasyon Ofisi’ne dönüştürmek. | Kalite Güvence ve Akreditasyon Ofisi’nin oluşması (Akreditasyon birimine en az bir yeni eleman eklenmesiyle). | ||||||||
GAÜ Kalite Komisyonu’nu oluşturmak. | Kalite Komisyonu’nun 10.2.2019-25.3.2019 arasında en az 3 kez toplanması. | 3.1.2019 | 25.3.2019 | ||||||
“GAÜ Kalite Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları” için taslak hazırlamak. | “GAÜ Kalite Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları”nın Kalite Komisyonu’na sunulması. | 4.2.2019 | 15.2.2019 | ||||||
Kurum İç Değerlendirme Raporu’nu hazırlamak. | Kurum İç Değerlendirme raporunun Senato’ya sunulması . | 3.1.2019 | 18.3.2019 | ||||||
YÖK Kurum İç Değerlendirme Raporu’nu hazırlamak. | Kurum İç Değerlendirme Raporu’nun 25 Mart 2019 tarihinde YÖK’e sunulması. | 3.1.2019 | 25.3.2019 | ||||||
YÖK Kurum İç Değerlendirme Raporu’nu yayımlamak. | Kurum İç Değerlendirme Raporu’nun 1 Nisan 2019 tarihinde GAÜ web sitesinde yayımlanması. | 25.3.2019 | 1.4.2019 | ||||||
GAÜ Kalite güvencesi SWOT analizi yapmak. (Arama konferansı) | Arama konferansına 30 kişinin katılması. Kalite güvencesi SWOT analizi raporu. | 25.3.2019 | 5.4.2019 | ||||||
Kalite güvencesi için mükemmellik modeli seçmek. | Kurumun vizyon, misyon ve kısıtları ile uyumlu bir kalite mükemmellik modelinin olurluk raporu. | 18.2.2019 | 12.4.2019 | ||||||
Seçilen mükemmellik modeline ilişkin bilgilendirme, değerlendirici, özdeğerlendirme ve liderlik eğitim etkinliklerini planlamak ve uygulamak. | Toplam 10 kişiye seçilen mükemmellik modeline ilişkin lisanslı eğitim sağlanması. Toplam 50 kişiye bilgilendirme eğitimi verilmesi. En az 3 eğitimde kalite konulu akademik toplantıya katılmak. | 1.4.2019 | 28.6.2019 | ||||||
Seçilen mükemmellik modeli çerçevesinde kurumsal olgunluk düzeyini belirlemek üzere çalıştay düzenlemek. | Çalıştaya en az 30 GAÜ personelinin katılması. Seçilen mükemmellik modeli çerçevesinde kurumsal olgunluk düzeyi. | Haziran | Haziran | ||||||
Belirlenen olgunluk düzeyi doğrultusunda kurumun mükemmellik gelişimi için bir yol haritası önermek. | Yol haritası. Yol haritasının dış değerlendirme ile uygun bulunması. | Haziran | Haziran | ||||||
Seçilen mükemmellik modeli çerçevesinde GAÜ Kalite Güvencesi Stratejik Planı’nı hazırlamak. | Kurumun misyonu, vizyonu ve stratejik hedefleri ile uyumlu kalite politikası ile kuruma özgü anahtar kalite güvencesi performans göstergelerinin ve hedeflerinin tanımlanması. | Haziran | Eylül | ||||||
Seçilen mükemmellik modeli çerçevesinde GAÜ Kalite Güvencesi El Kitabı’nı hazırlamak. | GAÜ Kalite Güvencesi El Kitabı’nın Senato’ya sunulması. El Kitabı içeriği (Seçilecek mükemmellik modeli çerçevesinde): · Kurumun misyonu, vizyonu ve stratejik hedefleri ile uyumlu kalite politikası, izlenen yöntem ve süreçler; · Misyon ve hedeflere ulaşabilmek için uygulanan yönetsel/organizasyonel süreçler ve etkinlikler; Misyon ve hedeflere ulaşmayı güvence altına almak üzere akademik ve idari birimlerin anahtar performans göstergeleri ile ölçülebilir nitelikteki hedeflerin değerlendirdiği ve bunların periyodik olarak gözden geçirilmesini içeren iç kalite güvence sisteminin tanımlanması. | Haziran | Eylül | ||||||
AKREDİTASYON | (Eğitim Kalitesi kapsamında yer alacak.) Amaç: GAÜ akreditasyonlarını iki yıl içinde 100% arttırmak. | ||||||||
GAÜ için Akreditasyon SWOT analizi yapmak. | Akreditasyon SWOT analizi. | Haziran | Eylül | ||||||
Akreditasyon eylem planı hazırlanmak. | Akreditasyon eylem planı. | Haziran | Eylül | ||||||
Akreditasyon alabilecek GAÜ programlarını belirlemek. | Akreditasyon alabilecek GAÜ programları listesinin hazırlanması. | Haziran | Eylül | ||||||
Akreditasyon alabilecek GAÜ programları için ilgili fakülteler ile birlikte akreditasyon yol haritası belirlemek. | En az bir program için akreditasyon yol haritası. | Haziran | Eylül | ||||||
Yeni akredistasyon başvurusu yapmak. | En az bir program için yeni akreditasyon başvurusunun yapılması. | 2019-2020 | |||||||
KÜTÜPHANE | Amaç: GAÜ Kütüphanesi’nin; 21.Yüzyıl için geçerli bilgiye ulaşım teknolojileriyle donatılmış ve bugünün öğrencisinin sosyal öğrenme seçimleriyle uyumlu olarak düzenlenmesi; 24/7 hizmet vermesi; kampüs yaşamının merkezi olması. | ||||||||
Kütüphane için yıllık bütçe sağlamak. | En az 500.000 TL tutarında bütçe. | 2019-2020 | |||||||
Kütüphanenin personel sayısını arttırmak. | Biri kütüphaneci ünvanlı iki yeni personel. | 2019-2020 | |||||||
Kitap sayısını arttırmak. | Fakültelerce istenen kitapların sağlanması. 10% oranında yeni kitap alınması. | Ocak | Mayıs | ||||||
Dergi sayısını arttırmak. | Abone olunan dergi sayısında 10% artış. | 2019-2020 | |||||||
Kütüphanenin hizmet süresini arttırmak. | Kütüphanenin 24/7 hizmet vermesi. | 2019-2020 | |||||||
Kütüphane ve Dökümantasyon için SWOT analizi yapmak. | Kütüphane ve Dökümantasyon için SWOT analizi. | Mart | Nisan | ||||||
Kütüphane ve Dökümantasyon için stratejik plan hazırlanmak. | Kütüphane ve Dökümantasyon için stratejik plan. | Mayıs | |||||||
Kütüphane ve Dökümantasyon için yıllık eylem planı hazırlanmak. | Kütüphane ve Dökümantasyon için yıllık eylem planı. | Ocak | Şubat | ||||||
Eylem planını uygulamak ve değerlendirmek. | Eylem planını değerlendirme raporu. | Şubat | Ocak 2020 | ||||||
Sayısal arşiv için pilot çalışma yapmak ve değerlendirmek. | DSpace ortamında pilot arşivin sunulması. | Aralık | Nisan | ||||||
Ziyaretçi sayısını arttırmak. | Ziyaretçi sayısında 10% artış. | 2019-2020 | |||||||
Elektronik kaynaklara erişimi arttırmak. | Bilimsel makale indirim sayısında 10% artış. | 2019-2020 | |||||||
ULUSLARARSI İLİŞKİLER | Amaç: GAÜ’nün bölgede öğrencileri küresel bir dünyada başarılı olacak şekilde yetiştiren lider bir uluslararası üniversite olarak tanınması ve uluslararası öğrenci sayısının artması için küresel ilişkileri ve ortaklıkları arttırmak. | ||||||||
GAÜ’de Uluslararasılaşma Komisyonu oluşturmak. | Komisyonun GAÜ araştırma politikası ve stratejisini belirlemesi. | Nisan | Haziran | ||||||
Uluslararasılaşma politika ve stratejisi geliştirme konusunda eğitim almak. | Uluslararasılaşma konusunda etkin bir kuruluşun (EAIE) ilgili eğitimine katılım. | Nisan | Nisan | ||||||
Küresel eğitim konusunda bilimsel etkinliklere katılmak. | Küresel eğitim konusunda en az bir bilimsel etkinliğe katılım. | Mayıs | Mayıs | ||||||
Küresel eğitim konusunda GAÜ’de uluslararası bir bilimsel etkinlik düzenlemek. | Küresel eğitim konusunda GAÜ’de düzenlenen uluslararası bir bilimsel etkinlik (2019-2020). | 2019-2020 | |||||||
GAÜ Uluslararası İlişkiler için SWOT analizi yapmak. | SWOT analizi. | Mayıs | Haziran | ||||||
Uluslararası İlişkiler yıllık eylem planı hazırlanmak. | Yıllık eylem planı. | Haziran | Eylül | ||||||
Uluslararası İlişkiler eylem planını uygulamak ve değerlendirmek. | Etkinlik ve değerlendirme raporu. | 2019-2020 | |||||||
Uluslararası öğrenci sayısının artması için küresel ilişkileri ve ortaklıkları arttırmak. | Uluslararası MoU sayısında 20% artış. En az 1 uluslararası eğitim kuruluşunun toplantısına katılım. | Ocak | Eylül | ||||||
Uluslararası eğitim konusunda akademik toplantılara katılmak. | En az 1 uluslararası eğitim konulu bilimsel toplantıya katılım. | Mayıs | Eylül | ||||||
Uluslararası öğrenci ve öğretim elemanı değişimi alanında işbirliğini arttırmak. | Uluslararası öğrenci ve öğretim elemanı değişimi için yapılan anlaşma sayısında 10% artış. | 2019-2020 | |||||||
ARAŞTIRMA MERKEZLERİ | Amaç: GAÜ’de araştırmaları destekleyecek bir iklim yaratılması için gerekli olan altyapı ve düzenlemeleri önermek. | ||||||||
GAÜ Araştırma Politikaları Komisyonunu oluşturmak. | Komisyonun GAÜ araştırma politikası ve stratejisini belirlemesi. | Mayıs | Eylül | ||||||
Üniversite araştırma merkezleri için kıyaslama çalışması yapmak. | |||||||||
GAÜ araştırma politikalarını ve stratejisini belirlemek. | |||||||||
GAÜ Araştırma Koordinatörlüğü’nü oluşturmak. | GAÜ Araştırma Koordinatörü’nün görevlendirilmesi. | Mayıs | Eylül | ||||||
GAÜ Araştırma Merkezleri için SWOT analizi yapmak. | SWOT analizi. | Mayıs | Eylül | ||||||
GAÜ Araştırma Merkezleri için iyileştirme önerisi yapmak. | GAÜ Araştırma Merkezleri için iyileştirme önerisi. | Eylül | Eylül | ||||||
GAÜ’de Teknoloji Transfer Ofisi kurulması için öneri yapmak. | TTO kurulması için öneri. | Eylül | Eylül | ||||||
AKADEMİK YAYINLAR VE GAÜ DERGİSİ | Amaç: GAÜ’de akademik yayın performansının artmasını destekleyecek bir iklim yaratılması için gerekli olan yapı ve düzenlemeleri önermek. | ||||
GAÜ akademik yayın performansı için SWOT analizi yapmak. | GAÜ akademik yayın performansı için SWOT analizi. | Mayıs | Eylül | ||
GAÜ akademik yayın performansının arttırılması için öneri yapmak. | Öneri. | Eylül | Eylül | ||
Dergi yayın politikasını ve yayın kurulunu oluşturmak. | Dergi yayın kurulunun en az 2 kez toplanması ve yayın politikasını tanımlaması. İlk sayının çıkması. | Şubat | Eylül | ||
KARİYER MERKEZİ | Amaç: GAÜ öğrencilerinin meslek ve yaşamları için bir vizyon oluşturmalarına ve bu vizyonu gerçekleştirmeleri için gerekli olan insan, kaynak ve örgütlere ulaşmalarına destek olacak bir kariyer merkezinin oluşturulması için öneri yapmak. | ||||
Üniversite kariyer merkezlerinin oluşturulmasına ilişkin bir araştırma yapmak. | 2019-2020 | ||||
GAÜ Kariyer Merkezi’nin oluşturulması için öneri yapmak. | GAÜ Kariyer Merkezi için öneri. | 2019-2020 | |||
MEZUNLAR OFİSİ | Amaç: GAÜ mezunları ile ilişkiler kurmak ve geliştirmek için gerekli olan bir Mezunlar Ofisi’nin kurulması için öneri yapmak. | ||||
Üniversite mezunlar ofislerinin oluşturulmasına ilişkin bir araştırma yapmak. | Mayıs | Haziran | |||
GAÜ Mezunlar Ofisi’nin oluşturulması için öneri yapmak. | GAÜ Mezunlar Ofisi için öneri. | Haziran | Eylül |