İŞLETME FAKÜLTESİ
Günümüzün hızla değişen ekonomik ve teknolojik gelişmeler ışığında sektörün nabzını tutabilecek uzmanları ve yönetici adaylarını yetiştirme hedefine bağlı olarak hazırlanan programdaki dersler uluslararası öğretim üyelerimiz tarafından verilmektedir. Amacımız öğrencilerimizi evrensel değerlere, yönetim ve liderlik sorumluluğuna sahip, verimli, kendine güvenli, karar verme gücüne sahip, İngilizce diline hakim, işletme yöneticisi olarak yetiştirmek; mezuniyet sonrasında küresel rekabet ortamında etkili bir biçimde görev almaya hazırlayacak kalitede bir eğitim ve öğretim vermektir.
Duyurular
GAÜ'DEN
2020 Yeni Kayıtlı Öğrencilerimiz için Ders Kayıt Adımları
2020 Yeni Kayıtlı Öğrencilerimiz için Ders Kayıt Adımları
1- Evrak Teslimi: Üniversitemiz 2020-2021 Akademik Yılı Güz Dönemi kayıtları 1-9 Ekim 2020 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Bu sene yerleşen ve kayıt yapan öğrencilerin, orjinal kayıt belgelerini yüzyüze eğitime geldikleri zaman KKTC Kampüs’teki Öğrenci İşleri Ofisi’ne elden teslim etmeleri gerekmektedir. Orjinal evraklarını teslim eden öğrenciler, öğrenci kartlarını teslim alabileceklerdir.
İngilizce Hazırlık önkoşulu bulunan bölümlerde eğitime başlayacak olan öğrencilerimizin ilgili tarih aralığında (1-9 Ekim 2020) Pazartesi Çarşamba ve Cuma günleri saat 14:00’de hazırlık binasında yüzyüze olarak; Salı ve Perşembe günleri saat 14:00’de online olarak yeterlilik sınavları yapılacaktır.
2- İngilizce Yeterlilik Sınavı: Eğitim Dili İngilizce olan bölümde okuyan öğrencilerin İngilizce Yeterlilik Sınavına katılması gerekmektedir. Öğrenciler bu sınavda başarılı olmaları halinde Fakülteye geçmeye hak kazanmaktadırlar. Sınav sounçları Hazırlık bölümünün web sayfasında yayınlanacaktır. Hazırlık sınıfı okuyacak öğrencilerin ders kayıt işlemleri Danışman Hocaları tarafından yapılacaktır. Not: Bu adım Eğitim dili Türkçe olan veya Hazırlık sınıfını atlamış öğrencileri kapsamamaktadır.
3- Ödeme: Öğrenciler muhasebe işlemleri için gerekli bilgileri (peşin/taksitli ödeme miktarı) student.gau.edu.tr adresinden öğrenebileceklerdir. Yatırmaları gereken ücreti öğrenen öğrencilerin, öğrenci numaraları ile Ziraat Bankasına ödeme yapmaları gerekmektedir. Öğrenciler ödemeden bir gün sonra ders seçimi yapabileceklerdir. Ödemelerini Taksitli (Dönemlik Taksit) yapacak olan Yeni ve Eski Öğrenciler, en geç 1 Kasım Tarihine kadar Online Sözleşmelerini ogrmuh@gau.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir. Sözleşme imza işlemini tamamlamayan öğrenciler Vize Sınavlarına katılamayacaklardır. Sözleşme imzalama işlemi, ödemesini peşin yapan öğrencileri kapsamamaktadır.
4- Ders Seçimi: Ödeme işlemini gerçekleştirdikten sonra öğrenciler student.gau.edu.tr adresine giriş yaparak derslerini seçebilirler. Danışman onayı alınmadan, seçilen bu dersler transcriptte görünmeyecektir. Not: İlk kez giriş yapan yeni öğrenciler için kullanıcı adı ve şifre Öğrenci Numarası’dır. Giriş yaptıktan sonra şifre değişikliği yapılabilmektedir. Öğrenci numaranızı aşağıdan TC kimlik/ kimlik kartı numaranızı ve doğum tarihinizi kullanarak öğrenmeniz gerekmektedir. Sisteme giriş yaptıktan sonra şifre değişikliği güvenliğiniz açısından yapılması gerekmektdir.
Öğrenci Numarası Sorgulama
[new_students_info]
5- Danışman Onayı: Öğrenciler student.gau.edu.tr adresine giriş yaparak, kendi portallarından Danışman Hocalarının isim ve mail bilgilerini öğrenebileceklerdir. Öğrencilerin ders seçimlerini gerçekleştirdikten sonra Danışman Hocalarına mail atarak kayıt onayı talep etmeleri gerekmektedir. Bu işlemden sonra öğrencilerin, transkriptlerindeki derslerin doğruluğunu kontrol etmeleri gerekir. Danışman onayı olmayan öğrenciler kayıtlı sayılmayacaklardır.