ECZACILIK FAKÜLTESİ
35 yıllık geçmişi olan Girne Amerikan Üniversitesi kurulduğundan bu yana güçlü akademisyen kadrosuyla ulusal ve uluslararası alanda saygın bir kurum olarak K.K.T.C’nin sosyal, ekonomik, kültürel, eğitim yönlerinden gelişmesine katkı sağlamaktadır.
Duyurular
GAÜ'DEN
IV. ULUSAL ECZACILIK EGITIMI VE AKREDITASYON KONGRESI
2023_ECZAKDER_GaziKongreAfis.pdf
29 Şubat 2024, Perşembe | ||
09.00-10.00 | Açılış konuşmaları | |
10.00-11.20 OTURUM 1: Akredite Eczacılık Fakültesi Mezunlarımıza Kamu ve Özel Sektör İşverenlerinin Bakışı ‘Akredite eczacılık fakültelerinin öğrencilerine işe alım ve pozisyon sağlama konularında; özel kurumlarda ya da kamu kurumlarında pozitif bir ayrımcılık ya da farkındalık var mı? Olmalı mı? Akredite fakültelerin öğrencileri işyerinde fark ediliyor mu? sorularına çeşitli otoritelerin bakışı ve tecrübe aktarımı yoluyla yanıt aranacaktır.’ | ||
11.20-12.00 | Poster Bildirileri | |
12.00-13.00 | Yemek arası | |
13.00-14.00 PANEL 1: Eczacılık Eğitimi Akreditasyonunda Staj Yönetiminin Değerlendirilmesi ve Paydaşları ‘Eczacılık Fakültelerinin akreditasyon değerlendirmelerinde önemli bir başlık olarak sıkça öneri getirilen, fakültelerin sürekli iyileştirme başlıklarında yer alan konu ‘stajlar ve yönetimi’dir. Stajların her bir aşamasının, meslekle ilgili güncel değişimlerle de şekillenmesi gerekliliği, konunun sürekli gözlem altında olmasının nedenidir. Bu dinamik yapının paydaşları ile tartışılması sürdürülebilirlik bakış açısı için de önemlidir.’ | ||
14.00-14.20 | ARA | |
14.20-16.00 OTURUM 2: Ulusal Sağlık Bilimleri Eğitimi Akreditasyon Kuruluşlarının aralarındaki İletişim, Etkileşim ve İş Birlikleri ‘Sağlık Eğitimi akreditasyon kuruluşlarının Uluslararası girişimlerindeki izledikleri sürecin yanı sıra diğer Ulusal sağlık akreditasyon kuruluşları ile iletişimleri, etkileşimleri ve iş birlikleri paylaşılacaktır. Ayrıca, bu tür Ulusal ve Uluslararası etkileşimlerin sağladığı yararlara odaklanılacaktır.’ | ||
16.00-16.20 | ARA | |
16.20-17.45 OTURUM 3: Uluslararası Akreditasyon Kuruluşları ve ECZAKDER (İNG) ‘ECZAKDER’in Uluslararası akreditasyon kuruluşlarına yönelik ele aldığı öncelikli konular, girişimler, izlediği süreç ele alınacaktır. Bu süreçte kısıtlayıcı durumlar ve çözüm önerileri tartışılacaktır. Dünya çapında yerleşik otoritelerin görüşlerine yer verilecektir.’ | ||
17.45-18.15 | Poster Bildirileri | |
1 Mart 2024, Cuma | |||
09.00-10.20 OTURUM 4: Yakın Coğrafyamızda Eczacılık Eğitimi Akreditasyonunda Olası İş Birlikleri (İNG ??-TUR) ‘Yakın coğrafyada yer alan akredite ya da akredite olmayan eczacılık fakültelerindeki temsilciler, eğitimde akreditasyona bakış açılarını, akreditasyon konusundaki çabalarını, farkındalıklarını ve akreditasyondan beklentilerini anlatacaktır. ECZAKDER temsilcisi konuşmacı ise dernekleşme süreçlerinden, Türkiye’de geçirilen süreçten ve iş birliklerine yönelik görüşlerden söz edecektir’ | |||
10.20-10.40 | ARA | ||
10.40-12.00 OTURUM 5: İlaç Endüstrisinin Eczacılık Eğitimindeki Paydaşlığı ‘İlaç endüstrisinin eczacılık eğitimine verdiği katkı ve karşılıklı beklentiler konuşulacaktır. Akredite fakültelerin ilaç endüstrisindeki farkındalığı sorgulanacaktır.’ | |||
12.00-13.00 | Yemek Arası | ||
13.00-14.20 OTURUM 6: Eğitimde Dijitalleşmenin Eczacılık Uygulamalarındaki Açılımları ‘Küresel salgın ile uzaktan eğitim ve araçları yaşamımıza daha etkin girmiş, sonrasında da geçerliliğini ve kullanırlığını yitirmemiştir. Öğrencilerin ve öğretim elemanlarının eğitim etkinliklerinde uzaktan eğitim araçları önemli yer edinmiştir. Kullanılan yöntemler ve araçlara odaklanılacak ve eğitim kalitesine etkileri tartışılacaktır.’ | |||
14.20-14.40 | ARA | ||
14.40-15.40 PANEL 2: Eczacılık Fakültesi Öğrencilerinin ve Öğretim Elemanlarının eğitim programı akreditasyonundan beklentileri ‘“Öğrencisinden Öğretim Üyesine Eczacılık Eğitiminde Akreditasyon Farkındalığı” ile ilgili düşünceler paydaşlar tarafından paylaşılacaktır. Öğrencinin, eğitimin kalitesi ve iyileştirilmesi gibi konularla ilgili görüşü nasıl alınmaktadır? Öğrenci bu konuda kendisini paydaş hissetmekte midir, beklentileri karşılanmakta mıdır? Öğretim elemanlarının eğitim akreditasyonuna yaklaşımı nedir? Eğitimde motivasyon, ödüllendirme ile ilgili görüşleri nelerdir?’ | |||
15.40-16.10 | Poster bildirileri | ||
16.10-16.30 | ARA | ||
16.30-17.30 PANEL 3: Öğrencinin Fakülte Tercihini Belirleyen Koşullar ve Kazanımları ‘Sayıları son yıllarda giderek artan Eczacılık Fakülteleri, eğitim kalitesini, eczacı istihdamını tehdit eder boyuttadır. Üniversite öğrencisinin Eczacılık Fakülteleri arasındaki tercihlerini belirlerken göz önüne aldığı ölçütler panelde tartışılacaktır.’ | |||
17.30-18.00 | Kapanış konuşmaları | ||
Poster Başlıkları
- Eczacılık Eğitiminde Ulusal ve Uluslararası Staj Etkinleri ve Deneyimler
- Eczacılık Fakültesi Öğrencilerinin Eğitim Programı Akreditasyonundan Beklentileri
- Eğitimde Dijitalleşmenin Sağlık Uygulamalarındaki Önemi
- İlaç Endüstrisinin Eczacılık Eğitimindeki Paydaşlığı
- Uluslararası Akreditasyon Kuruluşları ve ECZAKDER
- Yakın Coğrafyamızda Eczacılık Eğitimi Akreditasyonunda Olası İş Birlikleri
- Öğrenci Toplulukları ve Etkinlikleri
- Kaliteli Eğitim, Akredite Eğitim midir?
- Öğrenci, Eğitimde Akreditasyondan ne Anlıyor?
- Öğrencinin Eğitimden Beklentileri Nedir?
- Dijital Çağda, Dijitalleşme Konusunda Eğitimde Akreditasyon Standartları