EMLAK SEKTÖRÜNDE MODERN PAZARLAMA TEKNİKLERİ, GAÜ’DE ANLATILDI

Haberler

GAÜ'DEN

EMLAK SEKTÖRÜNDE MODERN PAZARLAMA TEKNİKLERİ, GAÜ’DE ANLATILDI

Girne Amerikan Üniversitesi (GAÜ) Kariyer Merkezi, Sekötrel Gelişim etkinlikleri kapsamında, İleitşim fakültesi işbirliğinde, “Emlak Sektöründe Modern Pazarlama Teknikleri” konulu Marka Yönetimi seminer düzenledi.

GAÜ Kariyer Merkezi, İletişim Fakültesi ve Kıbrıs Developments işbirliğinde gerçekleşen seminerde, Kıbrıs Developments Halkla İlişkiler Sorumlusu Jale Madi, Kıbrıs Developments proje tasarımı ve pazarlama bölümü direktörü Harper Özbirim konuşmacı olarak katıldı.

Seminerin açılış konuşmasını GAÜ İletişim Fakültesi Dekan Vekili Doç. Dr. Remziye Terkan gerçekleştirirken, Terkan, GAÜ Kariyer Merkezi Koordinatörlüğü ve Kıbrıs Developmants’a teşekkürleirni sundu. Terkan,  günümüzde İletişimin her alanda ayrı bir öneme sahip olduğunu belirterek, işletmelerde stratejik bir önem taşıdığını belitti. Terkan konuşmasının devamında ise şunları söyledi;

“İletişim üretimden pazarlamaya,hedef kitleye ve bu yelpazenin gelişimine kadar her aşamada etkilidir. Bunun yanında bir işletmenin en değerli varlığı olan markanın müşterilerin zihninde kalıcı bir etki yaratarak işletmenin rakipleri arasından ayırt edilmesinde yardımcı olan bir tür pazarlama, iletişim yönetimidir. Bu etkinliğimiz işletme, pazarlama, marka ve marka yönetimi konularına ışık tutarak pek çok soruya alandan gerçek yaşamdan somut örneklerle cevaplar bulabilmemize olanak sağlayacaktır” dedi.

Kıbrıs Developments Halkla İlişkiler Sorumlusu Jale Madi ise gerçekleştirdiği konuşmasında,
Kıbrıs Developments markasının 1985 yılından itibaren butik projelerle başlayıp daha sonra toplu konut şeklinde inşaat sektöründe var olmaya başladığını söyledi. Madi devamında;

“Bir önceki toplu konut projemiz olan Escape Homes Dubai`de emlak yarışmasında en iyi toplu konut ödülünü aldı. MilosPark projemiz ise Hürriyetin her yıl düzenlediği emlak Oscarları diye adlandırılan Sign of the city ödülünü aldı. Bu ödül yurtdışından ilk katılım olan projesiydi. KKTC emlak sektörünün gelişmesini sağlayan en büyük etken 2004 yılında yapılan Annan Planı, 2015`te yılında Yabancı yatırımcıların gelmesi, öğrenci sayısının artması ve Türkiye`de yaşanan bazı gelişmeler oldu” dedi.

Kıbrıs Developments Proje Tasarımı ve Pazarlama Bölümü Direktörü Harper Özbirim ise konuşmasında şirket olarak gerçekleştirdikleri projelerden örnekler ile pazarlama ve hikaye arasındaki ilişkiyi örneklendirdi. Özbirim konuşmasında;

“Projenin yapılacağı alana baktık. Alsancak`da Milos değirmenlerini gördük. Bunlar çok kötü durumdaydı ve yıkılmaya yüz tutmuşdu. Bu bizim için çıkış noktası olabilir diye düşündük ve hikayemiz bu değirmenler oldu. Proje alanındaki ağaçların çoğu zeytin ağaçlarıydı ve logomuzda zeytin ağaçlarını kullanmaya karar verdik. Doğayla iç içe bir projemiz olduğundan dolayı da "Doğanın ruhu evinizde yaşayacak" sloganını kullandık” dedi.