EĞİTİM FAKÜLTESİ
Duyurular
GAÜ'DEN
ÖDEME KAYIT ADIMLARI
Sevgili Öğrencilerimiz,
2024-2025 Akademik yılı eski ve yeni öğrencilermizin kayıt işlemleri aşağıdaki gibidir;
ÖDEME KAYIT ADIMLARI
ADIM 1: Başvuru link’i https://forms.gle/da8kQAawfdv4Bnmx7 tıklayıp bilgilernizi eksiksiz doğru girmeniz gerekmektedir. (öğrenci numaranız hatalı olmamalı).
ADIM 2: Peşin ve taksitli eğitim ücretleri başvuru içerisinde yer almaktadır. Fakülte, burs oranları, ödeme şekli seçenekleri.
NOT: ÖDEME PLANI SEÇENEKLERİ SADECE KAYIT SÜRESİNCE GEÇERLİ OLACAKTIR. (seçilen ödeme şekli daha sonra değiştirilemez).
ADIM 3 : Eğitim ücretini, Türkiye İş Bank hesabımıza yapmanız gerekiyor;
Hesap Bilgileri:
LIRA ACCOUNT |
|
BANK NAME | Turkiye Is Bankasi A.S. |
ACCOUNT NAME | University of North Cyprus Ltd |
ACCOUNT NUMBER | 6810-0610189 |
SWIFT CODE | ISBKTRIS |
IBAN | TR610006400000168100610189 |
Tüm öğrencilermizin ödemeyi yaparken açıklama kısmında dikkat etmesi gereken husus; ÖĞRENCİ ADI SOYADI VE/VEYA ÖĞRENCİ NUMARASI MUTLAKA YAZILMALI. Bu bilgiyi yazmayan öğrencilermizin ders kayıt onay işleminde problem yaşanacak.
ADIM 4:
Eğitim ücretini yıllık peşin ödeme yapan öğrencilerimiz başvuru yaptıktan sonra size geri dönüş mailimiz üzerinden işleminizi tamalayınız.
Ödemelerini Taksitli (Dönemlik Taksit) yapacak olan Yeni ve Eski Öğrenciler, kayıt tarihleri süresince muhasebeye şahsen dekont çıktısı/kopyası (dekont telefon görüntüleme kabul olmayacaktır) ile birlikte giderek taksitli işlemlerini yapmaları gerekmektedir. Aksi taktirde ders kayıt işlerinde problem yaşanılabilinir. Bu işlem ödemesini peşin yapan öğrencileri kapsamamaktadır.