EĞİTİM FAKÜLTESİ

Haberler

GAÜ'DEN

4’üncü Uluslararası Kıbrıs Eğitim Araştırmaları Sempozyumu

4’üncü Uluslararası Kıbrıs Eğitim Araştırmaları Sempozyumu

Girne Amerikan Üniversitesi (GAÜ) ve Kıbrıs Eğitim Bilimleri Derneği (KEB-DER)’nin ortaklaşa düzenlediği “4’üncü Uluslararası Kıbrıs Eğitim Araştırmaları Sempozyumu” 19-21 Mart 2015 tarihleri arasında Girne Amerikan Üniversitesi`nde gerçekleştirilmiştir.


      


      


  


GAÜ Eğitim Fakültesi Akademik Kadrosu tarafından yapılan sunumlar şunlardır


 

































































Kültürün Eğitim Sistemi Üzerindeki Etkisi Nur Yeliz Gülcan, Ülkü Pişkin Abidoğlu, Oya Ertuğruloğlu
Osmanlı İmparatorluğunda Çocuk Eğitimi: Çocuklara İlk Bilgiler Oğuz Karakartal, Azize Ummanel
Innovative Classroom Activities Based On Bloom`s Digital Taxonomy For NET Generation Students Seren Başaran
Mehnet Akif Ersoy`un "Safahat" Adlı Eserinde Sosyal Eğitim Unsurları Osman Türk
Havva Tekin`in Yeşil Adanın Çocukları Adlı Çocuk Kitabının Eğiticiliği ve Kültürel İzler Yönünden İletilerinin Değerlendirilmesi Havva Çınar
Çağdaş Azerbaycan Türkçesinde Yardımcı Cümle Öğesi Teyin ve Türkiye Türkçesinde Karsılığı Üzerine Bir Araştırma Elza Demirdağ
Türk Eğitim Tarihinde Türkçe Öğretimi Osman Yıldız
Tanzimattan Tavhid-i Tedrisata Eğitimde Laikleşme Süreci Süleyman Çelenk
Eğitim Alanında Resmi ve Anadili ile Eğitim Gören Öğrenciler Üzere İnceleme Ghadir Golkarian
An Interdisciplinary Investigation aboout Facebook GAU TDE Turkish Poem Group Used As A Teaching Tool In Folk Literature Lectures Zeki Akçam, Ayşegül Akçam
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Algı Ve Tutumları Azize Ummanel, Sarem Özdemir
What Does Predict Secrecy In Adolescence? The Dark And Bright Sides Of Secrecy Into Transition To Adulthood Metin Deniz
ELT Where Motivation Meets Beliefs Ayşe Arık, Sonuç Dimililer, James Kusch
Is The Course Of "Effdective Communication" Efficient On Consultant Candidates Attitude Toward Body Language? Gülay Asit
Does courses Taken From Counselling Departments Effect The Trainee Counsellors Self Efficacy F. Sülen Şahin Kıralp