- AKADEMİK
- FAKÜLTELER
- ECZACILIK FAKÜLTESİ
- İŞLETME FAKÜLTESİ
- SİYASAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
- HUKUK FAKÜLTESİ
- İLETİŞİM FAKÜLTESİ
- SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
- MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ
- BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
- MİMARLIK, TASARIM VE GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ
- SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
- TURİZM FAKÜLTESİ
- TIP FAKÜLTESİ
- Kariyer Merkezi
- YÜKSEKOKULLAR
- MESLEK YÜKSEKOKULU
- HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU
- HAVACILIK YÜKSEKOKULU
- SAĞLIK MESLEK YÜKSEKOKULU
- DENİZCİLİK YÜKSEKOKULU
- SAHNE SANATLARI YÜKSEKOKULU
- SAHNE SANATLARI YÜKSEKOKULU (DANS)
- SAHNE SANATLARI YÜKSEKOKULU (OYUNCULUK)
- HAZIRLIK OKULU
- LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ
- E-LEARNING
- AKADEMİK TAKVİM
- ÜNİVERSİTE HAKKINDA
- MESAJLAR
- KALİTE GÜVENCESİ
- Kalite Kılavuzu ve Formlar
- Kalite Kurulu Raporlar
- Kalite Kurulu Organizasyon Şeması
- Kalite Komisyonu Üyeleri
- Kalite Komisyonu Çalışma Takvimi
- Kalite Komisyonu Yönergesi
- Kalite Komisyonu Toplantı Tutanakları
- Kalite Komisyonu Amaçlar, Hedefler ve Etkinlikler
- Kalite Güvencesi Ofisi
- Kalite Kurulu İletişim
- İLETİŞİM
- GAÜ LOGO
- Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
- Vizyon ve Değerler
- Onursal Doktoralar
- GAÜ'nün Tarihçesi
- GAÜ'nün Misyonu
- Dünyada GAÜ
- AKREDİTASYON VE ÜYELİKLER
- Akademik İşbirlikleri
- ADAY
- ARAŞTIRMA
- KAMPÜS
- Oryantasyon Günleri
- E-Learning Merkezi
- Kampüs Haritaları
- Kültürlerarası Yaz Okulu
- Spor Kulüpleri
- Sağlık Merkezi
- Restorantlar
- Kültürlerarası Merkez
- Kampüs Haritaları
- Danışmanlık Servisi
- HİZMETLER
Ders Kayıtlarıyla İlgili Önemli Duyuru - Mimarlık, Tasarım ve Güzel Sanatlar Fakültesi
Duyurular
GAÜ'DEN
Ders Kayıtlarıyla İlgili Önemli Duyuru - Mimarlık, Tasarım ve Güzel Sanatlar Fakültesi
Bugün itibariyle başlamış olan ders kayıtlarımızda dikkate alınması gereken hususları aşağıdaki gibi değerli öğrencilerimize bildirmek isteriz.
1. Ders kayıtları sürecimiz öncelikle öğrencilerimizin http://student.gau.edu.tr adresinden girerek kayıt kısmından ilgili derslerini seçmeleriyle ve bu derslere ön kayıt yaptırmalarıyla başlamaktadır.
2. Öğrencilerimize ders kayıtlarıyla ilgili her gün saat 10:00-11:00 saatleri arasında ADA215 odasında oryantasyon programı öğrenci kulübümüz tarafından yapılmaktadır. Ders kaydı yapmakta sorun yaşayan öğrencilerimiz sistemi kullanmakla ilgili daha fazla bilgi edinmek için bu oryantasyon programlarına katılabilecekler.
3. Öğrenci sisteminden danışman hocanızın ismini öğrenebilirsiniz. Ders kaydınız danışman hocanızın derslerinizi onaylaması, onaylanmış ders listenizin çıktısının siz ve danışman hocanız tarafından imzalanmasıyla tamamlanmaktadır. Bu nedenle danışman hocanızın onayı olmaksızın derslere kayıtlı sayılmamaktasınız.
4. Ders programımıza bu linke (http://architecture.gau.edu.tr/duyuru/66/2013-2014_bahar_donemi_ders_programi_-_mimarlik_tasarim_ve_guzel_sanatlar_fakultesi) tuşlayarak ulaşabilirsiniz. Ders programımız kayıtlar döneminde güncelenebilmektedir. Bu nedenle program değişikliği nedeniyle bir çakışma oluşması durumunda ekle / sil döneminde derslerinizde (7 Mart tarihine kadar) ders değişikliği yapmanız gerekmektedir.
5. Seçmeli derslerimizin listesine bu linke (http://architecture.gau.edu.tr/duyuru/67/secmeli_dersler_listesi_-_mimarlik_tasarim_ve_guzel_sanatlar_fakultesi) tuşlayarak erişebilirsiniz.