ÖDEME KAYIT ADIMLARI

Duyurular

GAÜ'DEN

ÖDEME KAYIT ADIMLARI

Sevgili Öğrencilerimiz, 

2024-2025 Akademik yılı  eski ve yeni öğrencilermizin kayıt işlemleri aşağıdaki gibidir;

ÖDEME KAYIT ADIMLARI 

ADIM 1:   Başvuru link’i https://forms.gle/da8kQAawfdv4Bnmx7 tıklayıp bilgilernizi eksiksiz  doğru  girmeniz gerekmektedir. (öğrenci numaranız  hatalı olmamalı).

ADIM 2: Peşin ve taksitli eğitim ücretleri başvuru içerisinde yer almaktadır.  Fakülte, burs oranları, ödeme şekli seçenekleri. 

NOT: ÖDEME PLANI SEÇENEKLERİ SADECE KAYIT SÜRESİNCE GEÇERLİ OLACAKTIR. (seçilen ödeme şekli daha sonra değiştirilemez).

ADIM 3 : Eğitim ücretini,  Türkiye   İş Bank hesabımıza yapmanız gerekiyor; 

Hesap Bilgileri:

LIRA ACCOUNT

 

BANK NAME

Turkiye Is Bankasi A.S.

ACCOUNT NAME

University of North Cyprus Ltd

ACCOUNT NUMBER

6810-0610189

SWIFT CODE

ISBKTRIS

IBAN

TR610006400000168100610189

 

Tüm öğrencilermizin  ödemeyi yaparken açıklama kısmında  dikkat etmesi gereken husus; ÖĞRENCİ ADI SOYADI VE/VEYA ÖĞRENCİ NUMARASI MUTLAKA YAZILMALI. Bu bilgiyi yazmayan öğrencilermizin ders kayıt onay işleminde problem yaşanacak.

ADIM 4: 

Eğitim ücretini yıllık peşin ödeme yapan öğrencilerimiz başvuru yaptıktan sonra size geri dönüş mailimiz üzerinden işleminizi tamalayınız. 

Ödemelerini Taksitli (Dönemlik Taksit) yapacak olan Yeni ve Eski Öğrenciler, kayıt tarihleri süresince muhasebeye şahsen dekont çıktısı/kopyası (dekont telefon görüntüleme kabul olmayacaktır) ile birlikte  giderek taksitli işlemlerini yapmaları gerekmektedir. Aksi taktirde ders kayıt işlerinde problem yaşanılabilinir. Bu işlem ödemesini peşin yapan öğrencileri kapsamamaktadır.