Staj 2024 Başvuruları Hakkında Önemli Duyuru

Duyurular

GAÜ'DEN

Staj 2024 Başvuruları Hakkında Önemli Duyuru

2023-2024 Bahar Dönemi Staj Başvuruları Hakkında Bilgilendirme

2023-2024 döneminde yazın yapılacak mecburi staj için başvuru belgeleri aşağıdaki gibidir;

1- Öğrenci belgesi

2- 4 adet Vesikalık Fotoğraf

3- Sabıkasının temiz olduğuna dair belge (tc vatandaşları için e-devlet'ten(YÖK) ve karakoldan(T&T) alınacak adli sicil kaydı , yabancı öğrenciler için KKTC polis merkezinden Karakter Belgesi/Adli Sicil Kaydı)

4- Pasapor(yabancı öğrenciler), Kimlik fotokopisi(TC, KKTC)

5-Evrak teslimi için  Havacılık Yüksekokulu Asistanı Eren Arslan’a  09:00-13:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz. (Sekreter Odası Havacılık Yüksekokulu ) 

6- İkametgah Belgesi(TC)

Bu evraklar tamamlandıktan sonra doldurulacak staj formu              

  https://saglik.gov.ct.tr/Portals/9/staj%20basvuru%20formu.pd     

 çıktısını alarak teslim etmeleri gerekmektedir.

 

6- Çalışma süresini kapsayacak sigorta formu

Yukarda belirtilmiş olan ilk 5 maddede bulunan evraklar (doğru biçimde dosyalanarak ve klasörlenerek) 31 Mart 2024 17:00 tarihinde teslim edilmesi gerekmektedir. 

Bu tarihe kadar başvularını tamamlayamamış veya evraklarını teslim edememiş öğrencilerimiz ancak önümüzdeki sene staj başvurularını tamamlayabilirler.

Kabin öğrencileri için 15 günlük sigorta, 

Havacılık Yönetimi öğrencileri için 30 günlük staj süresince geçerli olacak sigorta yaptırma mecburiyeti vardır.

 

Staja katılacak kişilerin mesuliyetinde olan sigortanın yapıldığına dair belgelerin teslimi, yapılacak olan sigorta staj süresini kapsayacağından sigortaya başvuru tarihleri ve belgelerin teslimi ikinci bir duyuru ile bu sayfada bulunan duyurlar kısmından paylaşılacaktır, sayfanın takibi kişinin sorumluluğundadır.


HAVACILIK YÜKSEKOKULU