2022-2023 Bahar Dönemi Staj Başvuruları Hakkında Bilgilendirme

Duyurular

GAÜ'DEN

2022-2023 Bahar Dönemi Staj Başvuruları Hakkında Bilgilendirme

2022-2023 döneminde yazın yapılacak mecburi staj için başvuru belgeleri aşağıdaki gibidir;

1- Öğrenci belgesi

2- Vesikalık Fotoğraf

3- Sabıkasının temiz olduğuna dair belge

4- Pasaport veya Kimlik fotokopisi

5- Havacılık Departmanı Sekreterliğinden bu evraklar tamamlandıktan sonra doldurulacak staj formu

6- Çalışma süresini kapsayacak sigorta formu

Yukarda belirtilmiş olan ilk 5 maddede bulunan evraklar (doğru biçimde dosyalanarak ve klasörlenerek) 31 Mart 2023 17:00 tarihinde teslim edilmesi gerekmektedir. 

Bu tarihe kadar başvularını tamamlayamamış veya evraklarını teslim edememiş öğrencilerimiz ancak önümüzdeki sene staj başvurularını tamamlayabilirler.

Kabin öğrencileri için 15 günlük sigorta, 

Havacılık Yönetimi öğrencileri için 30 günlük staj süresince geçerli olacak sigorta yaptırma mecburiyeti vardır.

 

Staja katılacak kişilerin mesuliyetinde olan sigortanın yapıldığına dair belgelerin teslimi, yapılacak olan sigorta staj süresini kapsayacağından sigortaya başvuru tarihleri ve belgelerin teslimi ikinci bir duyuru ile bu sayfada bulunan duyurlar kısmından paylaşılacaktır, sayfanın takibi kişinin sorumluluğundadır.