2020 YAZ DÖNEMİ KURUMLAR ARASI GEÇİŞ BAŞVURULARI DUYURUSU

Duyurular

GAÜ'DEN

2020 YAZ DÖNEMİ KURUMLAR ARASI GEÇİŞ BAŞVURULARI DUYURUSU

YÖK Mevzuatı çerçevesinde Üniversitemiz  Güz 2020  dönemi için yatay geçiş kabul edebilecektir. Üniversitemize Kurumlararası geçiş başvurusunda bulunacak öğrenciler için Üniversitemiz, başvuru şekli ve tarihi, gereken belgeler aşağıda tarafınıza sunulmuştur. Başvuru için        22 Temmuz son gündür, belgelerin eksiksiz ve zamanında gönderimi önemle rica olunur.


UYGUN GÖRÜLEN BAŞVURULARA KONTENJANLAR ÇERÇEVESİNDE 7 YIL KESİNTİSİZ KONTENJANLAR ÇERÇEVESİNDE EĞİTİM BURSU SAĞLANACAKTIR.


Başvuru için gerekli olan evraklar:

• Adayın, yatay geçiş yapmak istediği programı belirtir dilekçe,
• Lise Diploması Fotokopisi
• Kimlik Fotokopisi
• Öğrenci Belgesi
• Transkript
• Ders içeriklerini gösteren belge
• Not Çizelgesi
• ÖSYM sınav sonuç belgesinin internet çıktısı, yerleşme ve puan tablosu.
• Yatay geçiş yapmasında dakınca yoktur.



BAŞVURU ŞEKLİ VE TARİHLERİ: Başvurular bizzat, posta ya da e-mail yolu ile yapılacaktır. Ön başvurunuzu e-mail ile gönderdikten sonra orjinal belgeleri posta yolu ile iletmeniz gerekmektedir.22 TEMMUZ 2020 başvurular için son gündür, geç ve eksik belge ile yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır.



Posta Adresi : Üniversite Yolu, Karaoğlanoğlu, Girne Amerikan Üniversitesi, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Girne, K.K. T.C.


E-Mail: kayit@gau.edu.tr

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı