PROGRAM
GAU'de
Müzik Öğretmenliği
Program Hakkında
Girne Amerikan Üniversitesi Müzik Öğretmenliği bölümü Eğitim Fakültesine bağlı olarak 2014 yılının Güz döneminde eğitime başlamıştır.
VİZYON: Sanatı ve bilimi harmanlayarak yaratıcı, kültürel değerlerine sahip çıkan, ulusal ve uluslararası düzeyde müzik eğitimi alanında öncü bireyler yetiştiren lider bir bölüm.
MİSYON: Müzik eğitimi alanında donanımlı, vicdan sahibi ulusal ve çağdaş değerler doğrultusunda yenilikçi, yaşam boyu öğrenmeyi hedefleyen, öğrenme ve öğretmeyi bilen, araştırmacı yeniliklere açık, pedagojik formasyon ve sanatsal yeterlilikle donanmış müzik öğretmenleri yetiştirmek.
Kariyer Olanakları
Müzik Öğretmenliği programı, mezunlarına geniş bir kariyer yelpazesi sunmaktadır. Devlet ve özel okullarda öğretmenlik yapabilir, konservatuvarlarda akademik kariyer yapabilir veya özel müzik kurslarında eğitim verebilirsiniz. Müzisyen, koro/orkestra şefi, müzik prodüktörü veya film, dizi ve reklam müzikleri bestecisi olarak sanat dünyasında yer alabilirsiniz. Ayrıca müzik terapisi, kültür-sanat yönetimi, organizasyon ve medya alanlarında da çalışma fırsatları bulabilirsiniz. Kendi müzik okulunuzu açabilir, online eğitimler verebilir veya sosyal medya üzerinden içerik üreterek kariyerinizi şekillendirebilirsiniz.
Öğrenci Görüşleri
Girne Amerikan Üniversitesi Müzik Öğretmenliği Bölümünün yeni ve dinamik yapısı, özellikle de gitar eğitimi alanında başarılı olması son derece tatmin edicidir. Sürekli devam eden eğitim ve gelişim sürecinde kaliteli ve etkin bir bölümün öğrencisi olmak benim için büyük bir ayrıcalıktır.
Hüseyin Kaya Uzunali
Müzik benim için her zaman bir tutkuydu, ancak GAÜ Müzik Öğretmenliği Bölümü’ne gelene kadar bu tutkumu nasıl geliştirebileceğimi bilmiyordum. Bölüme sıfır müzik bilgisiyle başladım, ancak alanında uzman ve destekleyici akademik kadro sayesinde kısa sürede kendimi geliştirme fırsatı buldum. Enstrüman eğitiminden müzik teorisine, sahne deneyiminden öğretmenlik becerilerine kadar her alanda donanımlı hale gelerek, müzik eğitimi alanında kendime bir yol çizdim.
Yusuf Çiçek
Bölümümüzün destekleyici ortamı, konserler ve sanatsal etkinlikler sayesinde sürekli gelişim içinde oldum. GAÜ, bana hayal ettiğimden çok daha fazlasını sundu ve bugün geldiğim noktada en büyük pay sahibi. Müzik eğitimi almak isteyen herkese, burada kendilerini geliştirebilecekleri verimli ve ilham verici bir ortam bulacaklarını gönülden söyleyebilirim.
Tolunay Buğra Tağıyev
Tercihim
Toplumlar ve bireyler kültürel ve sanatsal uğraşları olmadan, bu değerlere önem duymadan, onlara sahip çıkmadan, korumadan, geliştirmeden ve yaratmadan kendi kimliklerini, geleceklerini ve bu alanlardaki miraslarını malesef yitirmektedirler. Müzik, sanatın hiç kuşkusuz en önemli dallarından birisi olup kişinin önce kendisine ve sonra toplumuna faydalı olması için gereken bedensel, zihinsel ve ruhsal disiplini, yaratıcılığı, öz veriyi, çalışmayı, paylaşmayı ve sunmayı öğretir. Müziğin büyüleyici etkisi ve çekiciliği bireylerin enstrüman çalmayı öğrenmelerine etken olduğu gibi, öğrenilen müziksel bilgilerin diğer bireylere aktarılmasını da beraberinde getirmektedir. Paylaşmak müziğin temel yapısında mevcuttur. GAÜ Müzik Öğretmenliği Bölümü bireylerin kendilerini kapsamlı bir şekilde geliştirmelerine, tam donanımlı birer müzik öğretmeni olabilecek kapasite ve bilgi birikimine ulaşmalarını sağlar.
Bölüm Dersleri
1. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
EFLY101 | Yabancı Dil 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
BİLY103 | Bilişim Teknoloileri | 3 | 0 | 3 | 5 |
MUSM 101 | Eğitime Giriş | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSM 103 | Eğitim Psikolojisi | 2 | 0 | 2 | 3 |
TAR 101 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | 2 | 0 | 2 | 3 |
TURKY 101 | Türk Dili I | 3 | 0 | 3 | 5 |
MUSA 101 | Batı Müziği Teori ve Uygulaması I | 2 | 2 | 3 | 5 |
MUSA 103 | Piyano Eğitimi I | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 105 | Ses Eğitimi I | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 107 | Bireysel Çalgı Eğitimi I | 1 | 0 | 1 | 1 |
2. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
EFLY102 | Yabancı Dil 2 | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSM 102 | Eğitim Sosyolojisi | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSM 104 | Eğitim Felsefesi | 2 | 0 | 2 | 3 |
TAR 102 | Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi 2 | 2 | 0 | 2 | 3 |
TURKY 102 | Türk Dili 2 | 3 | 0 | 3 | 5 |
MUSA 104 | Piyano Eğitimi 2 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 106 | Ses Eğitimi 2 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 108 | Müzik Kültürü | 2 | 0 | 2 | 2 |
MUSA 110 | Bireysel Çalgı Eğitimi 2 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 102 | Batı Müziği Teori ve Uygulaması 2 | 2 | 2 | 3 | 5 |
MUSGS 102 | Seçmeli I-Türk Halk Oyunları | 2 | 0 | 2 | 3 |
3. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
MUSM 201 | Türk Eğitim Tarihi | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSM 203 | Öğretim İlke Ve Yöntemleri | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSA 201 | Müzik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSA 203 | Türk Halk Müziği Teori ve Uygulaması 1 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 205 | Bağlama Eğitimi 1 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 207 | Çoksesli Koro 1 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 209 | Armoni ve Eşlikleme 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSA 211 | Batı Müziği Tarihi | 2 | 0 | 2 | 2 |
MUSA 213 | Bireysel Çalgı Eğitimi 3 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSAS 201 | VURMALI ÇALIGILAR | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSMS 201 | Karakter ve Değer Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 4 |
4. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
MUSM 202 | Öğretim Teknolojileri | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSM 204 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSA 202 | Müzik Öğretimi Programları | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSA 204 | Türk Halk Müziği Teori ve Uygulaması 2 | 1 | 2 | 2 | 2 |
MUSA 206 | Bağlama Eğitimi 2 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 208 | Çoksesli Koro 2 | 1 | 2 | 2 | 2 |
MUSA 210 | Armoni ve Eşlikleme 2 | 2 | 0 | 2 | 2 |
MUSA 212 | Türk Müziği Tarihi | 2 | 0 | 2 | 2 |
MUSA 214 | Bireysel Çalgı Eğitimi 4 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSGS202 | Seçmeli 2-Sanat ve Estetik | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSMS202 | Seçmeli 2- Okul Dışı Öğrenme Ortamları | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSAS 202 | Okul Öncesi Müzik Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 4 |
5. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
MUSM 301 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSM 303 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSGS 301 | Seçmeli 3 - Türk Sanat Tarihi | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSAS 301 | Seçmeli 3 - Popüler Müzik ve Uygulamaları | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSA 301 | Türk Sanat Müziği Teorisi ve Uygulaması 1 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 303 | Gitar Eğitimi ve Eşlikleme 1 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 305 | Türk Halk Müziği Korosu 1 | 1 | 2 | 2 | 4 |
MUSA 307 | Orkestra – Oda Müziği 1 | 1 | 2 | 2 | 4 |
MUSA 309 | Bireysel Çalgı Eğitimi 5 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSMS 301 | Eğitimde Program Geliştirme | 2 | 0 | 2 | 4 |
6. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
MUSM 302 | Eğitimde Ahlak ve Etik | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSMS 302 | Seçmeli 4-Eğitimde Proje Hazırlama | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSGS 302 | Seçmeli 4-Kariyer Planlama ve Geliştirme | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSAS 302 | Seçmeli 4-Batı Müziği Tür ve Biçim Bilgisi | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSA 302 | Türk Sanat Müziği Teorisi ve Uygulaması 2 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 304 | Gitar Eğitimi ve Eşlikleme 2 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 306 | Türk Halk Müziği Korosu 2 | 1 | 2 | 2 | 1 |
MUSA 308 | Orkestra – Oda Müziği 2 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 312 | Bireysel Çalgı Eğitimi 6 | 1 | 0 | 1 | 2 |
MUSA310 | Okul Müzik Dağarı | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSM304 | Sınıf Yönetimi | 2 | 0 | 2 | 3 |
7. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
MUSM401 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | 2 | 6 | 5 | 10 |
MUSM 403 | Okullarda Rehberlik | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSMS 401 | Seçmeli 5-Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSAS 401 | Seçmeli 5-Türk Müziği Çokseslendirme | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSA 401 | Orkestra – Oda Müziği 3 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 403 | Türk Sanat Müziği Korosu 1 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 405 | Orff Çalgıları | 2 | 0 | 2 | 2 |
MUSA407 | Bireysel Çalgı Eğitimi 7 | 1 | 0 | 1 | 1 |
8. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
MUSAS402 | Seçmeli 6-Eğitim Müziği Besteleme Teknikleri | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSM404 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSG402 | Topluma Hizmet Uygulamaları | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSM402 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | 2 | 6 | 5 | 10 |
MUSA 402 | Orkestra – Oda Müziği 4 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 404 | Türk Sanat Müziği Korosu 2 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSMS402 | Seçmeli 6- Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 4 |
İLETİŞİM
Uluslararası Öğrenci Kabul Ofisi
Girne Amerikan Üniversitesi, University Drive,
POB.5, Karmi Kampüsü, Karaoğlanoğlu, Girne / Kuzey Kıbrıs
W:05338640468
E: lalelangal@gau.edu.tr
Fakülte Tanıtım Videosu
Program Hakkında
Girne Amerikan Üniversitesi Müzik Öğretmenliği bölümü Eğitim Fakültesine bağlı olarak 2014 yılının Güz döneminde eğitime başlamıştır.
VİZYON: Sanatı ve bilimi harmanlayarak yaratıcı, kültürel değerlerine sahip çıkan, ulusal ve uluslararası düzeyde müzik eğitimi alanında öncü bireyler yetiştiren lider bir bölüm.
MİSYON: Müzik eğitimi alanında donanımlı, vicdan sahibi ulusal ve çağdaş değerler doğrultusunda yenilikçi, yaşam boyu öğrenmeyi hedefleyen, öğrenme ve öğretmeyi bilen, araştırmacı yeniliklere açık, pedagojik formasyon ve sanatsal yeterlilikle donanmış müzik öğretmenleri yetiştirmek.
Kariyer Olanakları
Müzik Öğretmenliği programı, mezunlarına geniş bir kariyer yelpazesi sunmaktadır. Devlet ve özel okullarda öğretmenlik yapabilir, konservatuvarlarda akademik kariyer yapabilir veya özel müzik kurslarında eğitim verebilirsiniz. Müzisyen, koro/orkestra şefi, müzik prodüktörü veya film, dizi ve reklam müzikleri bestecisi olarak sanat dünyasında yer alabilirsiniz. Ayrıca müzik terapisi, kültür-sanat yönetimi, organizasyon ve medya alanlarında da çalışma fırsatları bulabilirsiniz. Kendi müzik okulunuzu açabilir, online eğitimler verebilir veya sosyal medya üzerinden içerik üreterek kariyerinizi şekillendirebilirsiniz.
Öğrenci Görüşleri
Girne Amerikan Üniversitesi Müzik Öğretmenliği Bölümünün yeni ve dinamik yapısı, özellikle de gitar eğitimi alanında başarılı olması son derece tatmin edicidir. Sürekli devam eden eğitim ve gelişim sürecinde kaliteli ve etkin bir bölümün öğrencisi olmak benim için büyük bir ayrıcalıktır.
Hüseyin Kaya Uzunali
Müzik benim için her zaman bir tutkuydu, ancak GAÜ Müzik Öğretmenliği Bölümü’ne gelene kadar bu tutkumu nasıl geliştirebileceğimi bilmiyordum. Bölüme sıfır müzik bilgisiyle başladım, ancak alanında uzman ve destekleyici akademik kadro sayesinde kısa sürede kendimi geliştirme fırsatı buldum. Enstrüman eğitiminden müzik teorisine, sahne deneyiminden öğretmenlik becerilerine kadar her alanda donanımlı hale gelerek, müzik eğitimi alanında kendime bir yol çizdim.
Yusuf Çiçek
Bölümümüzün destekleyici ortamı, konserler ve sanatsal etkinlikler sayesinde sürekli gelişim içinde oldum. GAÜ, bana hayal ettiğimden çok daha fazlasını sundu ve bugün geldiğim noktada en büyük pay sahibi. Müzik eğitimi almak isteyen herkese, burada kendilerini geliştirebilecekleri verimli ve ilham verici bir ortam bulacaklarını gönülden söyleyebilirim.
Tolunay Buğra Tağıyev
Tercihim
Toplumlar ve bireyler kültürel ve sanatsal uğraşları olmadan, bu değerlere önem duymadan, onlara sahip çıkmadan, korumadan, geliştirmeden ve yaratmadan kendi kimliklerini, geleceklerini ve bu alanlardaki miraslarını malesef yitirmektedirler. Müzik, sanatın hiç kuşkusuz en önemli dallarından birisi olup kişinin önce kendisine ve sonra toplumuna faydalı olması için gereken bedensel, zihinsel ve ruhsal disiplini, yaratıcılığı, öz veriyi, çalışmayı, paylaşmayı ve sunmayı öğretir. Müziğin büyüleyici etkisi ve çekiciliği bireylerin enstrüman çalmayı öğrenmelerine etken olduğu gibi, öğrenilen müziksel bilgilerin diğer bireylere aktarılmasını da beraberinde getirmektedir. Paylaşmak müziğin temel yapısında mevcuttur. GAÜ Müzik Öğretmenliği Bölümü bireylerin kendilerini kapsamlı bir şekilde geliştirmelerine, tam donanımlı birer müzik öğretmeni olabilecek kapasite ve bilgi birikimine ulaşmalarını sağlar.
Bölüm Dersleri
1. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
EFLY101 | Yabancı Dil 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
BİLY103 | Bilişim Teknoloileri | 3 | 0 | 3 | 5 |
MUSM 101 | Eğitime Giriş | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSM 103 | Eğitim Psikolojisi | 2 | 0 | 2 | 3 |
TAR 101 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | 2 | 0 | 2 | 3 |
TURKY 101 | Türk Dili I | 3 | 0 | 3 | 5 |
MUSA 101 | Batı Müziği Teori ve Uygulaması I | 2 | 2 | 3 | 5 |
MUSA 103 | Piyano Eğitimi I | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 105 | Ses Eğitimi I | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 107 | Bireysel Çalgı Eğitimi I | 1 | 0 | 1 | 1 |
2. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
EFLY102 | Yabancı Dil 2 | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSM 102 | Eğitim Sosyolojisi | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSM 104 | Eğitim Felsefesi | 2 | 0 | 2 | 3 |
TAR 102 | Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi 2 | 2 | 0 | 2 | 3 |
TURKY 102 | Türk Dili 2 | 3 | 0 | 3 | 5 |
MUSA 104 | Piyano Eğitimi 2 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 106 | Ses Eğitimi 2 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 108 | Müzik Kültürü | 2 | 0 | 2 | 2 |
MUSA 110 | Bireysel Çalgı Eğitimi 2 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 102 | Batı Müziği Teori ve Uygulaması 2 | 2 | 2 | 3 | 5 |
MUSGS 102 | Seçmeli I-Türk Halk Oyunları | 2 | 0 | 2 | 3 |
3. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
MUSM 201 | Türk Eğitim Tarihi | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSM 203 | Öğretim İlke Ve Yöntemleri | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSA 201 | Müzik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSA 203 | Türk Halk Müziği Teori ve Uygulaması 1 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 205 | Bağlama Eğitimi 1 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 207 | Çoksesli Koro 1 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 209 | Armoni ve Eşlikleme 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSA 211 | Batı Müziği Tarihi | 2 | 0 | 2 | 2 |
MUSA 213 | Bireysel Çalgı Eğitimi 3 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSAS 201 | VURMALI ÇALIGILAR | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSMS 201 | Karakter ve Değer Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 4 |
4. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
MUSM 202 | Öğretim Teknolojileri | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSM 204 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSA 202 | Müzik Öğretimi Programları | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSA 204 | Türk Halk Müziği Teori ve Uygulaması 2 | 1 | 2 | 2 | 2 |
MUSA 206 | Bağlama Eğitimi 2 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 208 | Çoksesli Koro 2 | 1 | 2 | 2 | 2 |
MUSA 210 | Armoni ve Eşlikleme 2 | 2 | 0 | 2 | 2 |
MUSA 212 | Türk Müziği Tarihi | 2 | 0 | 2 | 2 |
MUSA 214 | Bireysel Çalgı Eğitimi 4 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSGS202 | Seçmeli 2-Sanat ve Estetik | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSMS202 | Seçmeli 2- Okul Dışı Öğrenme Ortamları | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSAS 202 | Okul Öncesi Müzik Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 4 |
5. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
MUSM 301 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSM 303 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSGS 301 | Seçmeli 3 - Türk Sanat Tarihi | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSAS 301 | Seçmeli 3 - Popüler Müzik ve Uygulamaları | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSA 301 | Türk Sanat Müziği Teorisi ve Uygulaması 1 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 303 | Gitar Eğitimi ve Eşlikleme 1 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 305 | Türk Halk Müziği Korosu 1 | 1 | 2 | 2 | 4 |
MUSA 307 | Orkestra – Oda Müziği 1 | 1 | 2 | 2 | 4 |
MUSA 309 | Bireysel Çalgı Eğitimi 5 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSMS 301 | Eğitimde Program Geliştirme | 2 | 0 | 2 | 4 |
6. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
MUSM 302 | Eğitimde Ahlak ve Etik | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSMS 302 | Seçmeli 4-Eğitimde Proje Hazırlama | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSGS 302 | Seçmeli 4-Kariyer Planlama ve Geliştirme | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSAS 302 | Seçmeli 4-Batı Müziği Tür ve Biçim Bilgisi | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSA 302 | Türk Sanat Müziği Teorisi ve Uygulaması 2 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 304 | Gitar Eğitimi ve Eşlikleme 2 | 1 | 0 | 1 | 1 |
MUSA 306 | Türk Halk Müziği Korosu 2 | 1 | 2 | 2 | 1 |
MUSA 308 | Orkestra – Oda Müziği 2 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 312 | Bireysel Çalgı Eğitimi 6 | 1 | 0 | 1 | 2 |
MUSA310 | Okul Müzik Dağarı | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSM304 | Sınıf Yönetimi | 2 | 0 | 2 | 3 |
7. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
MUSM401 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | 2 | 6 | 5 | 10 |
MUSM 403 | Okullarda Rehberlik | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSMS 401 | Seçmeli 5-Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSAS 401 | Seçmeli 5-Türk Müziği Çokseslendirme | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSA 401 | Orkestra – Oda Müziği 3 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 403 | Türk Sanat Müziği Korosu 1 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 405 | Orff Çalgıları | 2 | 0 | 2 | 2 |
MUSA407 | Bireysel Çalgı Eğitimi 7 | 1 | 0 | 1 | 1 |
8. Yarıyıl
KOD | DERSİN ADI | T | U | K | AKTS |
MUSAS402 | Seçmeli 6-Eğitim Müziği Besteleme Teknikleri | 2 | 0 | 2 | 4 |
MUSM404 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | 2 | 0 | 2 | 3 |
MUSG402 | Topluma Hizmet Uygulamaları | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSM402 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | 2 | 6 | 5 | 10 |
MUSA 402 | Orkestra – Oda Müziği 4 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSA 404 | Türk Sanat Müziği Korosu 2 | 1 | 2 | 2 | 3 |
MUSMS402 | Seçmeli 6- Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 4 |
İLETİŞİM
Uluslararası Öğrenci Kabul Ofisi
Girne Amerikan Üniversitesi, University Drive,
POB.5, Karmi Kampüsü, Karaoğlanoğlu, Girne / Kuzey Kıbrıs
W:05338640468
E: lalelangal@gau.edu.tr