İÇERİK
Yatay Geçiş
Bugünün Üniversitesi'nden 100%'e Varan Burs ile Yatay Geçiş Fırsatı
35. Yılında, üniversite eğitimlerini yüksek standartlarda uluslararası düzeye taşımak isteyen öğrencilere en az %75 burs imkanı sağlıyor.
2021-2022 Akademik Yılı kurumlar arası geçiş için, GAÜ’nün uygulama esasları, başvuru şekli ve tarihi ile gereken belgelerin üniversitenin web sitesinden paylaşıldığı belirtildi. GAÜ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı açıklamasında, uygun görülen (Hukuk, Pilotaj ve Eczacılık Bölümleri Hariç) tüm başvurulara 7 yıl kesintisiz %75 eğitim bursu sağlanacağı bildirildi.
Başvurular için belgelerin eksiksiz ve zamanında gönderilmesi gerektiği ifade edilen açıklamada, GAÜ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Kurumlararası Geçiş için başvuruda gerekli olan evrakları şu şekilde sıraladı;
- Ösym Belgesi
- Transcript Fotokopisi
- Ders İçerikleri
- Lise Diploması Fotokopisi
- Disiplin Belgesi
- İngilizce Hazırlık Belgesi Fotokopisi
- Kimlik Kartı Fotokopisi
- Daha Önce Yatay Geçiş Yapmadığına Dair Belge
Ayrıca, başvuruların kayit@gau.edu.tr mail adresine yapılabileceği belirtilen açıklamada, 0850 650 2000 numaralı GAÜ Çağrı Merkezi yada kayit@gau.edu.tr mail adresinden ulaşılabileceği vurgulandı.
GAÜ
BAŞLIKLARLA GAÜ
- 20.000'in Üzerinde Öğrenci
- 603 Akademisyen
- 20.000'in Üzerinde Mezun
- 23 Ön Lisans, 71 Lisans, 41 Yüksek Lisans, 19 Doktora Propramı
- Eğitim sürecin boyunca kesintisiz burs imkanı
- 11 Fakülte, 7 Yüksekokul, 3 Meslek Yüksekokulu, 1 Enstitü
- 135'i Aşkın Ülkeden Öğrenci
- 200'ü Aşkın Anlaşmalı Üniversite
- 22 Araştırma Laboratuvarı
- 9 Araştırma Merkezi
- 50 'den Fazla Öğrenci Kulübü
- 1500 Kişilik Kapasiteye Sahip Kongre Merkezi
- Her Akademik Yılda 1000'den Fazla Etkinlik
- 40 Ülkeden Öğretim Görevlisi
- 1600 Kişilik Yurt Kapasitesi